Opgelost door KPN: Ongewenste sms-berichten 4545 en mobsfun_sms

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 146696
Gebruiker
Annet
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Na een onschuldige deelname aan een kortingsactie van een supermarkt gebombardeerd met sms'jes van 4545 op eerste kerstdag . Genegeerd tot ik er via mijn KPN achter kwam dat er een giga bedrag in rekening gebracht was. Via via ontdekt dat het te maken had met de bewuste sms'jes. Na contact met KPN de actie afgemeld via Payinfo.nl . En geblokkeerd. Op 28 december een sms ontvangen met we hebben u teveel in rekening gebracht, onze excuses hiervoor. Info bel 020-7947000 of mail naarhelp@intercact2media.com.sg Stuur geen sms bericht. Op advies van KPN niets ondernomen . Helaas heeft dit gedoe mij 112,53 gekost terwijl ik nergens om gevraagd heb en mij nergens voor aangemeld heb. Kan KPN hier iets aan doen?

De oplossing

Een nette oplossing voor de in rekening gebrachte kosten. Het sms bombardement was op eerste kerst dag terwijl ik niet thuis was! Slechte bescherming van mijn gegevens bij KPN .

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Bregman,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Annet
    Datum
    Binnen zeer korte tijd naar volle tevredenheid door kpn opgelost!
  3. Auteur
    Annet
    Datum
    Binnen zeer korte tijd naar volle tevredenheid door kpn opgelost!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Annet
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen