Opgelost door KPN: Ongewenste sms-berichten 4545 en mobsfun_sms

Annet

Na een onschuldige deelname aan een kortingsactie van een supermarkt gebombardeerd met sms'jes van 4545 op eerste kerstdag . Genegeerd tot ik er via mijn KPN achter kwam dat er een giga bedrag in rekening gebracht was. Via via ontdekt dat het te maken had met de bewuste sms'jes. Na contact met KPN de actie afgemeld via Payinfo.nl . En geblokkeerd. Op 28 december een sms ontvangen met we hebben u teveel in rekening gebracht, onze excuses hiervoor. Info bel 020-7947000 of mail naarhelp@intercact2media.com.sg Stuur geen sms bericht. Op advies van KPN niets ondernomen . Helaas heeft dit gedoe mij 112,53 gekost terwijl ik nergens om gevraagd heb en mij nergens voor aangemeld heb. Kan KPN hier iets aan doen?

Een nette oplossing voor de in rekening gebrachte kosten. Het sms bombardement was op eerste kerst dag terwijl ik niet thuis was! Slechte bescherming van mijn gegevens bij KPN .

KPN
    Geachte mevrouw Bregman,

KPN Klantenreacties CMT
    Annet
    Binnen zeer korte tijd naar volle tevredenheid door kpn opgelost!
    Annet
    Binnen zeer korte tijd naar volle tevredenheid door kpn opgelost!

Annet

Ook een klacht indienen over KPN?