Opgelost door KPN: ongewenste Sms berichten

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 162104
Gebruiker
Lotus
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Hoe het bestaat dat er zomaar ,zonder dat ik het op mijn mobiel te zien krijg,de sms afgeschreven worden

De oplossing

Wil graag weten of jullie iets voor mij kunnen betekenen in de kosten

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Van Elk,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Van Elk,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

  3. Auteur
    Lotus
    Datum
    Ik ben zeer tevreden met de afhandeling over de klacht,van de ongewenste sms berichten.
    Bedankt KPN

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Lotus
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen