Klacht KPN: Ongewenste sms dienst 9977 klacht KPN

Klachtnummer
# 96957
Gebruiker
?
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op factuur 85104541.179 van 5-2-2015 stond een bedrag van 39,68 ex btw voor 16 sms berichten van 9977 waar ik niet om gevraagd heb zie graag een krediet factuur van dit bedrag.
Heb wel zelf de dienst via payinfo stop gezet.

De oplossing

Graag geld terugvoor de 9977 dienst

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Kuijper,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen