Opgelost door KPN: ongewenste SMS dienst

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 188557
Gebruiker
Hennyvdw
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik ben vanaf 1 aug. 2016 klant bij KPN v.w.b. mijn mobiele abonnement.
Op 2 sept. 2016 heb ik de eerste factuur ontvangen. Tot mijn verbazing was daarop een bedrag vermeld van 48,02 euro. Het betreft een sms-dienst 3555.
Achteraf blijkt dat de sms-jes inderdaad zijn ontvangen, maar in de veronderstelling dat het om spam/reclame ging, heb ik die steeds direct verwijderd. Inmiddels heb ik de dienst geblokkeerd via payinfo.nl.
Het versturen van de sms-jes is begonnen direct na de activatie van het abonnement!
Ik ben het niet eens dat deze dienst is gefactureerd. Ik heb me hiervoor niet aangemeld, en zijn de kosten hiervan ten onrechte aan mij in rekening gebracht.

De oplossing

Ik verzoek u dringend, om reden de sms-dienst onterecht in rekening is gebracht, het bedrag van 48,02 euro terug te betalen.

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Verschuuren,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Hennyvdw
    Datum
    Gisteren gemeld, vandaag reactie KPN.
    KPN betaalt het bedrag terug incl. het bedrag dat op de volgende factuur nog in rekening wordt gebracht voor dezelfde ongewenste sms-dienst. Nadrukkelijk wordt gemeld dat KPN niet verantwoordelijk is voor de sms dienst en dat terugbetaling daarom puur uit coulance plaatsvindt. Maar toch netjes afgewerkt.
  3. Auteur
    Hennyvdw
    Datum
    Reactie KPN binnen 24 uur, dmv persoonlijk contact.
    Weliswaar coulance regeling, maar volledig bedrag wordt gecrediteerd.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Hennyvdw
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?