Opgelost door KPN: ongewenste SMS dienst

Hennyvdw

Ik ben vanaf 1 aug. 2016 klant bij KPN v.w.b. mijn mobiele abonnement.
Op 2 sept. 2016 heb ik de eerste factuur ontvangen. Tot mijn verbazing was daarop een bedrag vermeld van 48,02 euro. Het betreft een sms-dienst 3555.
Achteraf blijkt dat de sms-jes inderdaad zijn ontvangen, maar in de veronderstelling dat het om spam/reclame ging, heb ik die steeds direct verwijderd. Inmiddels heb ik de dienst geblokkeerd via payinfo.nl.
Het versturen van de sms-jes is begonnen direct na de activatie van het abonnement!
Ik ben het niet eens dat deze dienst is gefactureerd. Ik heb me hiervoor niet aangemeld, en zijn de kosten hiervan ten onrechte aan mij in rekening gebracht.

Ik verzoek u dringend, om reden de sms-dienst onterecht in rekening is gebracht, het bedrag van 48,02 euro terug te betalen.

KPN
    Geachte heer/mevrouw Verschuuren,

KPN Klantenreacties CMT
    Hennyvdw
    Gisteren gemeld, vandaag reactie KPN.
    KPN betaalt het bedrag terug incl. het bedrag dat op de volgende factuur nog in rekening wordt gebracht voor dezelfde ongewenste sms-dienst. Nadrukkelijk wordt gemeld dat KPN niet verantwoordelijk is voor de sms dienst en dat terugbetaling daarom puur uit coulance plaatsvindt. Maar toch netjes afgewerkt.
    Hennyvdw
    Reactie KPN binnen 24 uur, dmv persoonlijk contact.
    Weliswaar coulance regeling, maar volledig bedrag wordt gecrediteerd.

Hennyvdw

Ook een klacht indienen over KPN?