Klacht KPN: Ongewenste sms service 8444: klacht KPN

Bakker

Sinds juni 2015 zijn er kosten aan ons berekend voor de sms service 8444. Echter hebben wij ons hier nooit voor aangemeld en ook hebben we hier geen toestemming voor gegeven. Wij maken geen gebruik van sms, in zijn geheel niet, en hebben daarom ook altijd de smsjes direct verwijderd. We hebben contact opgenomen met de klantenservice van kpn, zij hebben aangegeven de sms service direct stop te zetten en een vergoeding te willen geven van €100,-. Echter is dit een veel te laag bedrag als we kijken naar alle rekeningen. Kpn heeft ons dus al gelijk gegeven (waarom zou je anders €100,- terugbetalen?). Na te hebben gebeld hebben we de volgende dag een extra rekening ontvangen!?! We hebben de volledige factuurgegevens opgevraagd van het mobiele abonnement, maar tot op heden deze nog niet ontvangen. We hebben nu onterecht betaald voor een service waarvoor we geen akkoord voor hebben of zelf voor hebben aangemeld. We verwachten dan ook een volledige terugbetaling van deze kosten.

Volledige terugbetaling van de onterecht gemaakte kosten.

Bakker
    Inmiddels heb ik een laatste betaling (wederom een veel te hoog bedrag) teruggeboekt. Alleen een melding gekregen van KPN dat we de rekening wel binnen 5 dagen moeten betalen. Verder nog niets gehoord vanuit KPN.. Wat wordt er bedoeld met 'er wordt binnenkort contact opgenomen'? Wat voor termijn moet ik rekening mee houden?

Bakker
    Er is contact geweest met KPN. Er is een formulier ingevuld om de bedragen te crediteren. Dit is echter nog niet bevestigd over overgemaakt door KPN.
    Geachte heer Bakker,

Het bedrag zal binnenkort via de factuur worden gecrediteerd.

Indien u nog vragen heeft kunt u contact opnemen met de behandelaar van deze reactie. U kunt haar rechtstreeks telefonisch benaderen via 070-343 20 09.

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?