Klacht KPN: Ongewenste sms service 8444: klacht KPN

Klachtnummer
# 139674
Gebruiker
Bakker
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Sinds juni 2015 zijn er kosten aan ons berekend voor de sms service 8444. Echter hebben wij ons hier nooit voor aangemeld en ook hebben we hier geen toestemming voor gegeven. Wij maken geen gebruik van sms, in zijn geheel niet, en hebben daarom ook altijd de smsjes direct verwijderd. We hebben contact opgenomen met de klantenservice van kpn, zij hebben aangegeven de sms service direct stop te zetten en een vergoeding te willen geven van €100,-. Echter is dit een veel te laag bedrag als we kijken naar alle rekeningen. Kpn heeft ons dus al gelijk gegeven (waarom zou je anders €100,- terugbetalen?). Na te hebben gebeld hebben we de volgende dag een extra rekening ontvangen!?! We hebben de volledige factuurgegevens opgevraagd van het mobiele abonnement, maar tot op heden deze nog niet ontvangen. We hebben nu onterecht betaald voor een service waarvoor we geen akkoord voor hebben of zelf voor hebben aangemeld. We verwachten dan ook een volledige terugbetaling van deze kosten.

De oplossing

Volledige terugbetaling van de onterecht gemaakte kosten.

5 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Bakker,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Bakker
    Datum
    Inmiddels heb ik een laatste betaling (wederom een veel te hoog bedrag) teruggeboekt. Alleen een melding gekregen van KPN dat we de rekening wel binnen 5 dagen moeten betalen. Verder nog niets gehoord vanuit KPN.. Wat wordt er bedoeld met 'er wordt binnenkort contact opgenomen'? Wat voor termijn moet ik rekening mee houden?
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Bakker,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    Bakker
    Datum
    Er is contact geweest met KPN. Er is een formulier ingevuld om de bedragen te crediteren. Dit is echter nog niet bevestigd over overgemaakt door KPN.
  5. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Bakker,

    Het bedrag zal binnenkort via de factuur worden gecrediteerd.

    Indien u nog vragen heeft kunt u contact opnemen met de behandelaar van deze reactie. U kunt haar rechtstreeks telefonisch benaderen via 070-343 20 09.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen