Klacht KPN: ongewenste sms van smsgc

Klachtnummer
# 142958
Gebruiker
Emile
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Sinds een week of twee krijg ik ongewenste sms jes van smsgc. Geen idee hoe dat kan. Ik zie dat er meerdere klachten zijn. Ondertussen is er 72 euro als kosten afgeschreven. Daar ik hier geen toestemming voor gegeven heb, verlang ik dit bedrag terug.
Ik wacht uw reactie af
Met vriendelijke groet,

De oplossing

Ik wil graag de gemaakte kosten ad 72 euro retour

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Van der Meer,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Van der Meer,


    In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt.
    U kunt de behandelaar van deze reactie zelf rechtstreeks telefonisch bereiken via telefoonnummer 070-343 05 45.


    Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen