Opgelost door KPN: ongewenste sms

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 143815
Gebruiker
herman
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Krijg via kpn sms berichten van smsgc.nl
heb hier niet omgevraagd en ben bij geen een sms abonnement aan gemeld.
nu moet ik 27 euro betalen aan iets waar ik niet om heb gevraagd en ook geen abonnement van heb.
heb inmiddels alle sms diensten geblokeerd ondanks dat ik nergens voor aangemeld was.
zou gaarne zien dat kpn mijn geld terug geeft.

De oplossing

Gaarne mijn geld terug en niet meer worden lastig gevallen met dit soort sms

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Bartels,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    herman
    Datum
    Klacht op gelost super.
    en ik krijg mijn geld terug

Uiteindelijke oplossing

Auteur
herman
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen