Klacht KPN: Ongewenste smsdienst smsgc

Klachtnummer
# 176205
Gebruiker
Chaunguyen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ineens krijg ik de laatste maand ongewenste afschrijvingen van een sms dienst smsgc. Ik heb me hier nooit op geabonneerd. De laatste maanden is er meer dan 50€. In rekening gebracht.

De oplossing

Ik zou graag zien dat de in rekening gebrachte kosten door smsgc terug genomen worden.

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Nguyen,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen