Klacht KPN: Ongewents abonnement

Klachtnummer
# 128617
Gebruiker
R.
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bijkbaar per 30/6 2015 een abonnement met smsgc!
Hier wordt €12 per week voor afgeschreven, waar ik helemaal niet om gevraagd heb!
Na onderzoek op internet hierover heb ik mezelf afgemeld met 'stop'naar 4080.
Nu vraag ik mij af of het dan ook echt hiermee stopt???!
En zou het enorm warderen als ik met geld terug zou krijgen van de tijd dat het wel is afgeschreven.

Mvg r

De oplossing

Geld terug geen berichten meer

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Driessen,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?