Opgelost door KPN: Ongewild een nieuw nummer: ik wil het oude nummer terug (mobiel)

Bansb

Sinds begin augustus contact met Telfort, Caiway en KPN.
In het kort, we hadden een alles in 1 pakket bij Telfort (incl. mobiel nummer), wilden overstappen naar Caiway. Dat is op het laatste moment terug gedraaid. Alles is teruggedraaid naar Telfort, behalve het mobiele nummer. We kwamen erachter dat die toch naar Caiway was overgezet (op 12 augustus). Hier meteen over gebeld en uiteindelijk een nieuw contact bij KPN over afgesloten (op 14 augustus) (bij Telfort konden geen nieuwe aansluitingen meer gedaan worden ivm het samengaan met KPN). Hierbij uitdrukkelijk gemeld dat we het oude nummer wilden behouden (dus nummerbehoud).

Na veel moeite is vandaag de SIM kaart bezorgt, maar nu blijkt met een nieuw nummer. Via KPN te horen gekregen dat het oude nummer ondertussen is verwijderd. Ik vind dit een service van niets. Vanaf het begin hebben we aangegeven dat we dit nummer wilden behouden en hier meermaals (met Telfort, Caiway en KPN) over gesproken.

Ik voel me dan ook zwaar benadeeld.

Voor mij is er maar 1 bevredigende oplossing, namelijk dat we het oude nummer (wat we al hadden bij Telfort) terug krijgen.

KPN
    Bedankt voor uw bericht.

Wij hebben uw bericht in goede orde ontvangen en zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om de melding verder af te handelen.

Met vriendelijke groet, KPN Webcare
    Bansb
    Dank voor het snelle handelen op de klacht.
    Gisteren is het nummerbehoud geregeld en kunnen we weer bellen en gebeld worden op het oude nummer (middels het nieuwe abonnement).
    Jammer dat hiervoor eerst een klacht ingediend moest worden, maar wel fijn dat het dan ook snel geregeld wordt.

Bansb
Het nummer is alsnog overgezet!

Ook een klacht indienen over KPN?