Opgelost door KPN: Onheus bejegend door klantenservice medewerker Bert

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 446297
Gebruiker
FIPA
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Onheus bejegend door klantenservice medewerker Bert. Tijdens een normaal gesprek m.b.t. een storing verloor Bert zichzelf. Hij vertelde dat ik hem niet liet uitspreken. Toen ik hierop reageerde verbrak hij abrupt de verbinding.


Ik ben jarenlang klant van KPN met 3 mobiele abonnementen en een uitgebreide thuispakket met tv en internet.
Ik vind het dan belachelijk om zo behandeld te worden.

Vervolgens heb ik gebeld en sprak ik een collega van hem die hem wou aanspreken op zijn gedrag.

De oplossing

Ik wil dit echter de bevestiging dat dit gebeurd en dat er maatregelen getroffen worden dat dit niet weer voor zal vallen.

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw ,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw ,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Kalloe,

    Namens KPN nogmaals excuus.

    De behandelaar van deze reactie heeft de collega intern aangesproken.

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Uiteindelijke oplossing

Auteur
FIPA
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over KPN?