Opgelost door KPN: onheuse bejegening na klacht

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 425511
Gebruiker
kpnsucks
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Nadat ik een klacht heb ingediend werd ik vandaag gebeld door een medewerker. Nadat ik geen genoegen nam met zijn antwoord kreeg ik het verwijt dat ik niet luisterde. Hij heeft de hoorn erop gegooid. Ik hoop dat dat gesprek ook is 'opgenomen voor leerdoeleinden' want van dit gesprek kan deze medewerker heel veel leren. Ik ben een klant van KPN en ik verwacht ook als klant serieus te worden genomen. Voor ik klant werd heb ik gebeld met KPN om te bespreken of zij konden bieden wat ik nodig had (ik heb een ruimte in mijn woning met slecht wifibereik), dat is allemaal toegezegd en dus werd ik klant. Maar niets is nagekomen en de gevolgen daarvan willen ze ook niet oplossen. Hoe durven jullie een klant binnen te halen met loze beloften en dan nul op het rekest te geven. Een door mij aangedragen oplossing 'kunnen wij niet bieden', jullie zijn de veroorzaker, dus wie lost het dan op? Het lijkt wel of jullie de oppermacht denken te hebben en verdomme ik ben inderdaad afhankelijk van een provider om te krijgen waar ik voor betaal. En nu kan ik niet eens meer een klacht indienen via de website omdat het e-mail adres niet overeenkomt? zie foto die komt wel degelijk overeen maar ze willen liever mij niet meer spreken.

De oplossing

Ik wil dat het bedrijf alsnog mijn klacht serieus neemt en niet het gesprek beeindigd als ik aangeef dat ik geen genoegen neem met excuses. Makkelijk hoor om een lastig gesprek te beeindigen op die manier.

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Dorst,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Dorst,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Uiteindelijke oplossing

Auteur
kpnsucks
Datum
Uiteindelijke oplossing
De medewerker die ik heb gesproken heeft mij netjes te woord gestaan en naast zijn excuses ook een compensatie aangeboden voor het gebeurde. Ik ben daar erg tevreden mee. Gelukkig werken er dus ook nog medewerkers die wel weten hoe ze een klant moeten behandelen. Dank.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen