Opgelost door KPN: onjuist voorgelicht.

e.g.w.

In mei 2016 door kpn benaderd dat over een half jaar het contact verloopt. Ze boden de mogelijkheid om vanaf mei het contract aan te passen. Hiervan gebruik gemaakt middels de Télécom winkel. Op contact stond ook inname per direct. Bij afschrijving zag ik dat dat het oude bedrag werd afgeschreven. Hiernaar gevraagd gaf kpn aan het nog even aan te kijken ivm verwerking. Vervolgens weer het oude bedrag afgeschreven. Kpn gaf aan dat ik over het termijn zat om verlenging te annuleren. En dat mijn nieuwe contract 2, 5 jaar duurt. Vervolgens klacht geschreven met het verzoek om een oplossing. Bevestigingsmail ontvangen dat kpn binnen een paar dagen contact zou opnemen. Na 10 dagen geen reactie. Zelf contact opgenomen. Het verzoek van kpn om nogmaals de klacht samen te vatten. Men erkende dat men mogelijk tekort was geschoten in de communicatie. Vervolgens bood men 1 malig 30.- aan. Hiermee niet akkoord gegaan. Kpn gaf aan dat ik telefonisch akkoord heb gegeven terwijl dit

Intrekken van de verlenging of ander abonnement incl. Telefoon. Of het verschil van abonnement wat ik nu dit half jaar teveel betaal.

KPN
    Geachte heer Bouten,

KPN Klantenreacties CMT
    e.g.w.
    Zelf gebeld met klachtenafdeling. Aardige oplossingsgerichte dame gesproken. Ze gaf aan dat mijn klachten niet waren behandeld door klachtenafdeling. Dit terwijl deze wel reageerden op mijn klacht. Deze waren niet oplossingsgericht of bekwaam.

Verlenging was er binnen 2 minuten weer af terwijl de andere medewerkers aan gaven dat dit technisch niet mogelijk was.