Opgelost door KPN: onjuist voorgelicht.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 182448
Gebruiker
e.g.w.
Datum
2 reacties

Details

De klacht

In mei 2016 door kpn benaderd dat over een half jaar het contact verloopt. Ze boden de mogelijkheid om vanaf mei het contract aan te passen. Hiervan gebruik gemaakt middels de Télécom winkel. Op contact stond ook inname per direct. Bij afschrijving zag ik dat dat het oude bedrag werd afgeschreven. Hiernaar gevraagd gaf kpn aan het nog even aan te kijken ivm verwerking. Vervolgens weer het oude bedrag afgeschreven. Kpn gaf aan dat ik over het termijn zat om verlenging te annuleren. En dat mijn nieuwe contract 2, 5 jaar duurt. Vervolgens klacht geschreven met het verzoek om een oplossing. Bevestigingsmail ontvangen dat kpn binnen een paar dagen contact zou opnemen. Na 10 dagen geen reactie. Zelf contact opgenomen. Het verzoek van kpn om nogmaals de klacht samen te vatten. Men erkende dat men mogelijk tekort was geschoten in de communicatie. Vervolgens bood men 1 malig 30.- aan. Hiermee niet akkoord gegaan. Kpn gaf aan dat ik telefonisch akkoord heb gegeven terwijl dit

De oplossing

Intrekken van de verlenging of ander abonnement incl. Telefoon. Of het verschil van abonnement wat ik nu dit half jaar teveel betaal.

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Bouten,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    e.g.w.
    Datum
    Zelf gebeld met klachtenafdeling. Aardige oplossingsgerichte dame gesproken. Ze gaf aan dat mijn klachten niet waren behandeld door klachtenafdeling. Dit terwijl deze wel reageerden op mijn klacht. Deze waren niet oplossingsgericht of bekwaam.

    Verlenging was er binnen 2 minuten weer af terwijl de andere medewerkers aan gaven dat dit technisch niet mogelijk was.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
e.g.w.
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy