Opgelost door KPN: Onjuiste adressering huisadres en emailadres

Martin Groot

- 26 juni 2012 vulde ik een inschrijfformulier in voor Glasvezel in Heiloo.
- Ik krijg twee dagen later een schriftelijke bevestiging met een verkeerde naam en verkeerd e-mailadres
- Op 2 juli om 11 uur vraag ik per mail om de fouten te herstellen. Julian, die me hielp zou het in orde maken.
- Op 26 juli was er nog niets veranderd dus ik stuur een herinnering.
- Op 30 september bel ik maar weer eens want er was niets gebeurd. Denise die me te woord stond begreep mijn ergernis en zou het in orde maken en mij een schriftelijke bevestiging sturen. Resultaat: Niets gewijzigd en niets ontvangen.
- Op 10 december krijg ik een schriftelijke mededeling met de gegevens van mijn contract. Dezelfde fouten zitten er nog steeds in. In de brief wordt geadviseerd ‘bij eventuele onjuistheden contact met ons op te nemen’ zonder een adres of iets dergelijks te noemen waar dat dan moet.
- Ik wordt daar moe en hels van.
- Gisteren ontving ik een brief met weer de mededeling dat ik informatie krijg via -het foute- e-mail adres. De fouten kan ik er uit halen als ik inlog nadat mijn experiabox is geïnstalleerd, maar de informatie moet ik voor die tijd krijgen via het foute adres. Ra, ra hoe kan dat?

Wanneer werkt zoiets nu eindelijk eens goed, of moet ik naar een andere provider?
De fouten zijn:
- Mijn naam is M.Groot en niet M.A.C.Groot
- Mijn e-mailadres is martin-groot@wxs.nl en niet martin_groot@wxs.nl In de brief wordt gezegd dat dit adres zal worden gebruikt voor het zenden van facturen en informatie over installat5ie etc. Met een verkeerd e-mailadres ben ik dus niet bereikbaar voor KPN.

KPN
    Geachte heer Groot,KPN heeft uw klacht ontvangen. Echter hebben wij geen naam, adres, postcode, woonplaats en telefoonnummer gegevens van u ontvangen. Wilt u deze alsnog aan ons doorgeven zodat we de klacht in behandeling kunnen nemen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    M.Groot, Heerenweg 12, 1851 KS Heiloo
    tel.072 533 55 73
    e-mail martin-groot@wxs.nl
    KPN
    Geachte heer Groot,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Martin Groot
    Ik heb een mail van de KPN gekregen waarin wordt aangegeven dat de wijzigingen zijn aangebracht. Ik neem aan dat dat klopt, controle daarop heb ik pas als de KPN mij een schriftelijke bevestigng stuurt, want ik heb eerder al een paar keer als antwoord gekregen dat de wijziging zou worden aangebracht, zonder dat dat in werkelijkheid gebeurde. Nu was er een e-mail waarin dat stond dus ik geef ze het voordeel van dew twijfel
    vr.gr.
    martin groot
    KPN
    Geachte heer Groot,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Martin Groot
    De klacht ging over veel schijven, maar is correct afgehandeld. de wijzigingen waar ik om had gevraagd zijn aangebracht.
    Vriendelijk dank
    martin groot

Martin Groot

Ook een klacht indienen over KPN?