Opgelost door KPN: onjuiste factuur door onterechte monteurskosten

content Opgelost
leeuw66

een rekening gehad van 85 euro terwijl mn normale rekening 35 is, na navraag is het bedrag van 50 extra voor een monteur, het klopt idd dat ik een monteur heb ingeschakeld, maar dat komt omdat ik al vermoedde dat voor de 3e keer mn internetlijn fysiek was losgekoppeld in een tussenkast van kpn zelf, ik heb de incasso van 85 teruggeboekt en het juiste bedrag van 35 overgemaakt, nu dreigen ze met afsluiten , ik moet maar eerst de 85 overmaken en dan corrigeren ze dat later, omgekeerde wereld lijkt me: eerst je klant afsluiten door je eigen fout, hem 2 dagen zonder internet laten zitten en dr vervolgens nog geld voor vragen ook

doodsimpel: de factuur verlagen tot het originele bedrag van 35 euro

KPN
    Geachte heer/mevrouw Speekenbrink,

KPN Klantenreacties CMT
    KPN
    Geachte heer Speekenbrink,

Bedankt voor uw medewerking.

KPN Klantenreacties CMT

leeuw66
de onterechte rekening zal afgeboekt worden, alleen de kpn app geeft nog steeds iets anders aan maar neem aan dat het opgelost is

Ook een klacht indienen over KPN?