Opgelost door KPN: onjuiste factuur door onterechte monteurskosten

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 324983
Gebruiker
leeuw66
Datum
2 reacties

Details

De klacht

een rekening gehad van 85 euro terwijl mn normale rekening 35 is, na navraag is het bedrag van 50 extra voor een monteur, het klopt idd dat ik een monteur heb ingeschakeld, maar dat komt omdat ik al vermoedde dat voor de 3e keer mn internetlijn fysiek was losgekoppeld in een tussenkast van kpn zelf, ik heb de incasso van 85 teruggeboekt en het juiste bedrag van 35 overgemaakt, nu dreigen ze met afsluiten , ik moet maar eerst de 85 overmaken en dan corrigeren ze dat later, omgekeerde wereld lijkt me: eerst je klant afsluiten door je eigen fout, hem 2 dagen zonder internet laten zitten en dr vervolgens nog geld voor vragen ook

De oplossing

doodsimpel: de factuur verlagen tot het originele bedrag van 35 euro

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Speekenbrink,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Speekenbrink,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Uiteindelijke oplossing

Auteur
leeuw66
Datum
Uiteindelijke oplossing
de onterechte rekening zal afgeboekt worden, alleen de kpn app geeft nog steeds iets anders aan maar neem aan dat het opgelost is
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen