Opgelost door KPN: Onjuiste factuur nav een onjuiste handeling van KPN

J. Koger

30 mei had ik een afspraak voor alles in 1 te installeren, maar heb deze afgezegd en verplaatst naar 22 aug. 30 mei had ik in ene geen internet+telefoon meer. Heel veel gebeld en volgende dag kwam er uiteindelijk een monteur. 1,5 uur bezig geweest,door een slorigheid van de KPN (het signaal voor mijn alles-in-1 abo had pas op 22 aug. "de lucht" in gemoeten en niet 30 mei). Er was een administratieve fout gemaakt en niet alle formulieren waren juist ingevuld. Ik heb nog gevraagd of er nagekeken kon worden of het goed zou gaan met de factuur, en hoefde me daar geen zorgen om te maken."Wat u (nog) niet heeft, hoeft u ook niet te betalen. U betaalt pas vanaf 22 aug. voor de nieuwe dienst". Vandaag kreeg ik de factuur met daarop de dienst vermeldt die ik (nog) niet gebruik. Alles bij elkaar minimaal 3 uur aan de telefoon gezeten met de KPN en ik ben geen stap verder, behalve mateloos geirriteerd. Hoe gaat u dit zsm oplossen? Mvrgr, J. Koger

Een correct factuur, met daarop de diensten die ik gebruik voor de juiste periode. Ik zou e.e.a. gecompenseerd willen zien in de vorm van een vergoeding. Een dag geen internet+telefoon gehad 3 uur bellen, 2e lijn werkt niet meer nadat de monteur is geweest,thuisblijven van m'n werk omdat er een monteur kwam enz. Verder adviseer ik u om iets aan de, wat u noemt, klantenservice te doen. Vele medewerkers heb ik gesproken, met (volgens hun zeggen) allemaal ander bevoegdheden. Beloven terug te bellen en dat niet doen, beseft u hoeveel irritatie dit opwekt (en die was er al genoeg).

KPN
    Geachte heer/mevrouw Koger,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Geachte KPN,
    Wilt u dan ook de geschiedenis over deze klacht even doornemen?
    Mvrgr, J. Koger
    KPN
    Geachte heer/mevrouw Koger,In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt.
    Binnenkort zal zij het weer proberen.
    Geachte KPN,
    En wederom gaat het bij jullie mis met de interne communicatie. Op 21-6 heb ik contact gehad en als het (nu eens) meezit, is dit binnen 10 werkdagen opgelost. Eigenlijk te triest voor woorden dat bovenstaande een reactie van u is :-(. Doe hier toch eens wat aan, zodat u op deze site minder klachten zult krijgen.Mvrgr, J. Koger
    KPN
    Geachte heer/mevrouw Koger,Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    J. Koger
    Geachte KPN,Gister heb ik opnieuw telefonisch contact gehad, omdat de gemaakte afspraken niet binnen 10 werkdagen zijn afgehandeld. We hadden een akkoord bereikt, zodat de klacht nu afgehandeld zou zijn. Helaas zijn de telefonisch gemaakte afspraken maar gedeeltelijk nagekomen. Ik word hier vandaag over teruggebeld.
    Met vriendelijke groet, J. Koger
    KPN
    Geachte heer/mevrouw Koger,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Geachte KPN,
    Klacht is uiteindelijk naar tevredenheid opgelost, maar niet binnen de afgeproken termijn. Ik adviseer u nogmaals om intern beter te communiceren en dingen te koppelen. Deze week werd ik gebeld door de KPN voor een "geweldige aanbieding" van alles in 1. Dit heb ik ergens in maart/april al besteld en zal in aug. worden gerealiseerd. Dit ging dus mis, door het signaal te vroeg over te zetten. Maar waarom dat telefoontje met die aanbieding? Maak er een leermoment van! Mvrgr, J. Koger

J. Koger

Ook een klacht indienen over KPN?