Klacht KPN: Onjuiste informatie verschaffen

LeugenaarKPN

Ik heb twee actieve aansluitingen bij KPN lopen, inmiddels al jaren. Als slapende klant wordt je natuurlijk niet bericht over acties of iets dergelijk, dus heb ik zelf contact opgenomen op 22/23 november. Ik gaf duidelijk aan op te willen zeggen omdat ik beter aanbieden zag. Ben ik uiteindelijk omgepraat omdat er binnenkort een Black Friday actie zou komen. Vervolgens heb ik nadat ik een e-mail kreeg, gelijk op beide adressen een abonnement aangevraagd. Wat blijkt, na meerdere malen contact te hebben gehad met de Klantenservice, dat ik daar geen recht op heb! Gek voor woorden, op de chat weten ze ook niet wat ze er mee kunnen, terwijl ik duidelijk een bevestiging heb. Op het moment van aanvragen, stond er ook helemaal niet bij dat het voor nieuwe klanten was, want tijdens het opzeggen zelf werd er nota bene gezegd te wachten op de black friday deal! Ik heb 4 keer contact opgenomen en de medewerkers snappen het zelf niet. Enige wat ik kan doen is opzeggen... Wat een service!

Mij wel de beloofde deal geven. Neem aan dat gesprekken opgenomen worden, dus dat moet mooi te achterhalen zijn..

KPN

Bedankt voor uw bericht. Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen en zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om de klacht verder af te handelen.

KPN Webcare
    LeugenaarKPN
    Ik ben inmiddels overgestapt. Slechte service van jullie!

LeugenaarKPN
Er was geen aangeboden oplossing

Ook een klacht indienen over KPN?