Opgelost door KPN: Onjuiste opzegging

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 43547
Gebruiker
Tromp
Datum
2 reacties

Details

Klacht

In juni van het afgelopen jaar ben ik thuis bezocht door een vertegenwoordiger van uw bedrijf omdat in de wijk glasvezel was aangelegd.Ik heb toen besloten om de overstap van Ziggo naar KPN te maken en mij te abonneren op het pluspakket glasvezel.De verkoper heeft mij toen toegezegd als ik gebruik zou maken van de opzegservice kpn voor de verdere afhandeling zou zorgen.Naar nu blijkt is alleen de telefonie opgezegd.
Ik heb contact gehad met ziggo en kpn,maar beide telefonistes gaan naar elkaar zitten wijzen.Ik stel nu kpn aansprakelijk voor de dubbele lasten.Het gaat om een bedrag van
7 maal 74 euro=518 euro.
Ik verneem graag uw antwoord,
Hoogachtend
R Tromp
Terschelling 18 1967EC
Heemskerk
0251-821399
Tromp1961@kpnmail.nl

Gewenste oplossing

Restitutie van dubbele abonnementskosten
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Tromp,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Tromp
    Datum
    Kpn vergoed 50% van de kosten.Reaktie binnen 1 dag.Ik ben zeer tevreden

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen