Opgelost door KPN: online facturen niet meer in te zien

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 146338
Gebruiker
thegb
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ingelogd op mijnkpn om facturen 2015 op te halen ivm administratie/btw over 2015. Helaas zijn deze niet meer online in te zien! KPN gebeld en ze sturen nu een kopie van mijn facturen per post! Niet te geloven in 2016....

De oplossing

Ik wil gewoon online al mijn recente facturen inzien.

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Buijsen,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Buijsen,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

  3. Auteur
    thegb
    Datum
    ok

Uiteindelijke oplossing

Auteur
thegb
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen