Klacht KPN: Online inzage van persoonlijke overzichten mbt rekening en belgedrag

HRJ

Een aantal keren met een medewerker getracht om mijn account zo in te stellen dat ik online mijn rekeningoverzichten of belgebruik kan inzien. Ook voor de andere leden van het gezin. Ik ben al sinds jaren consument van KPN mobiel, maar heb dit nog niet eerder meegemaakt. Het verbaast mij dat er ondanks een aantal pogingen om dit euvel te verhelpen èn na mijn melding dat het nog steeds niet werkt. er geen actie meer wordt ondernomen vanuit KPN.

KPN
    Geachte heer/mevrouw Joon,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    HRJ
    Ondertussen ben ik vier dagen geleden gebeld door de KPN. Een medewerker belooft me dat er iets aan gedaan wordt. Tot nu toe niets vernomen, ook geen status van activiteit.
    KPN
    Geachte heer/mevrouw Joon, De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    HRJ
    Helaas heb ik degene die mij gebeld heeft niet meer kunnen bereiken en het mobiele nummer dat hij had opgegeven heb ik niet meer in mijn vm staan. Ik stel het op prijs als diegene nogmaals contact met mij kan opnemen.
    HRJ
    Het telefoonnummer van uw medewerker is ondertussen uit de voicemail verdwenen. Ik heb nog geen contact met hem kunnen krijgen. Kan de medewerker mij nogmaals bellen?
    KPN

Ook een klacht indienen over KPN?