Opgelost door KPN: Onlinebestelling komt niet door bij KPN

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 99640
Gebruiker
patrick-sturing
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Omdat Ziggo een prijswijziging ging doorvoeren mochten we ons contract beëindigen en hebben dit gelijk gedaan. Ziggo opgezegd per 1-3-2015. In de 2e week van januari via de site van KPN een pakket afgesloten voor alles in 1 glasvezel. Bericht ontvangen dat het per 23-2-2015 in zal gaan. Fijn dachten we.
Tot we begin februari eens gingen bellen met KPN hoe het zal met de installatiebox. Welke box en welke bestelling was het antwoord....
Bestelling niet doorgekomen, maar we kunnen het nu afsluiten. Dat is fijn omdat het 12-3-2015 in zal gaan. Twee week zonder alles!! Reactie klantenservice was; ja bestellingen via internet komen niet altijd goed door en bellen werkt beter! De start is niet fijn. Nu hebben we wel de installatiebox ontvangen maar nog geen bevestigingsbrief zodat ik alles aan kan sluiten. Morgen is het 1-3-2015 en moeten we maar eens ervaren op Ziggo stopt.

Waarom duurt aansluiten zo lang bij providers?

De oplossing

Aankomende week gebruik kunnen maken van de diensten!

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Sturing,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    patrick-sturing
    Datum
    Er is snel contact opgenomen door een medewerker van escalatie team. Hij is je aanspreekpunt en zorgt dat alles gaat werken en kijkt mee als de monteur komt. Uiteindelijk werkte alles op 5 maart. Echt top en zeer professioneel.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
patrick-sturing
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen