Klacht KPN: Onmacht als je niet geholpen wordt maar alleen maar doorverbonden.

Danielle Siems

Vanmorgen kwam ik via netwerkinstellingen bij kpn.portal.fon.com terecht. Ik kon voor 14.90 binnen een minuut een pas kopen middels creditkaart om online te gaan.
En inderdaad, ik kon zonder enige adresgegevens of zonder klant te zijn binnen een minuut betalen om " met de beste toegangspas te starten met surfen" volgens de website.
Maar helaas...nu 3 uur en 3 telefoongesprekken en een chatsessie verder kan ik nog steeds niet op internet. De medewerker die zou uitzoeken hoe dit kon, belt natuurlijk niet terug en twee andere medewerkers weten echt nergens van. Niet eens van deze optie op hun eigen website.
Bij mijn netwerkinstellingen staat doodleuk "verbonden" maar ik krijg geen toegang omdat ik geen klant ben.
Ik ben woest, niet alleen omdat het internet niet werkt waarvoor ik een mooie pas voor 14.90 heb aangeschaft, maar vooral omdat alledrie de gesproken medewerkers niks weten, niks kunnen doen en geen actie ondernemen om me verder te helpen. Hoe de 14.90 terugkrijgen? Daar hebben ze geen idee over....

Wat een ongepaste en onredelijke gang van zaken. Mijn kostbare uren en euro's verspild aan een bedrijf dat echt niet meer weet wat fatsoen is.

De 14.90 die per creditkaart betaald is terugstorten.
Daarnaast een vergoeding voor de 3 uur dat ik nu al aan het bellen en/chatten ben met kpn.

KPN
    Geachte mevrouw Siems,

KPN Klantenreacties CMT

KPN
    Geachte mevrouw Siems,

KPN heeft uw klacht ontvangen. Echter hebben wij geen juiste adres, postcode, woonplaats en telefoonnummer ( te kort) gegevens van u ontvangen. Wilt u deze alsnog aan ons doorgeven zodat we de klacht in behandeling kunnen nemen?

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?