Klacht KPN: Onmacht tegen groot bedrijf als KPN

AOC

In september 2019 heb ik mijn mobiele contract opgezegd en heb mij bij een andere provider aangemeld. Na het aanbrengen van de nieuwe simkaart bleek dat de telefoon vergrendeld was voor andere providers dan KPN. Ik heb met de KPN hierover contact opgenomen. Zij zegde mij toe om de ontgrendelcode van mijn toestel te verstrekken. Dat zou ongeveer 4 weken duren. Na die 4 weken had ik nog geen code ontvangen. Weer contact opgenomen en weer de mededeling dat het geregeld zou worden, want zeiden zij, "wij zijn dat wettelijk verplicht"! Op nieuw geen reactie. Weer gebeld, zelfde verhaal. Totaal was mij al driemaal de benodigde code beloofd. Beging januari 2020 weer gebeld. Nu kreeg ik te horen dat per 1 januari de benodigde niet meer werd verstrekt. Mij bezwaar dat ik al vanaf september 2019 bezig was deze code te verkrijgen speelde geen rol. Zij waren er gewoon mee gestopt en ik moest maar op internet zoeken. Intussen kan ik mijn toestel niet meer gebruiken. Ik kon het alleen weer gebruiken als ik een KPN abonnement nam. Ook een schade vergoeding was niet mogelijk wan ik was geen klant en alleen aan klanten kon een factuur worden gezonden. En wettelijke stappen zou geen enkele zin hebben net zo min als een klacht bij een consumenten programma.
Tot zover mijn ervaring met KPN.
NB. Ik ben vele jaren klant geweest al voor de komst van de GSM periode.

Mij alsnog de code verstrekken. Zij hebben alle benodigde gegevens of mij
de kosten te vergoeden. Bij enkele bedrijfjes kan het toestel ontgrendeld worden maar dat kost minimaal € 20,00.

KPN
    Geachte heer/mevrouw Van Domburg,

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?