Opgelost door KPN: Onmogelijkheid opzeggen glasvezelabonnement

Ramler

December 2012 hebben we een glasvezelabonnement afgesloten met KPN in de veronderstelling dat het glasvezelnet spoedig zou worden aangelegd. We zijn nu bijna 1 jaar verder en het glasvezelnet is nog steeds niet aangesloten. Dat is buiten de schuld van KPN, want Reggefiber legt namelijk het glasvezelnet aan. Die geven echter via de website aan dat er een technische obstructie is waardoor het glasvezelnet niet bij ons kan worden aangelegd. Voor nadere informatie worden we van het kastje naar de muur gestuurd. We hebben er geen vertrouwen meer in dat het glasvezelnet nog wordt aangelegd, zeker niet op korte termijn. Daarom willen we het abonnement met KPN opzeggen. Maar dat kan niet volgens KPN. Wel als we maar liefst 12x het maandabonnement betalen! Wij vinden dat KPN begrip moet hebben voor deze situatie, zodat we de komende periode weer vrijheid van handelen hebben. Tot hoe lang mag je klanten in hun vrijheid beperken zonder iets te leveren?

Beëindiging van het glasvezelabonnement.

KPN
    Geachte heer/mevrouw Ramier,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Uitstekende service

Ramler

Ook een klacht indienen over KPN?