Opgelost door KPN: Onmogelijkheid opzeggen glasvezelabonnement

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 38753
Gebruiker
Ramler
Datum
2 reacties

Details

De klacht

December 2012 hebben we een glasvezelabonnement afgesloten met KPN in de veronderstelling dat het glasvezelnet spoedig zou worden aangelegd. We zijn nu bijna 1 jaar verder en het glasvezelnet is nog steeds niet aangesloten. Dat is buiten de schuld van KPN, want Reggefiber legt namelijk het glasvezelnet aan. Die geven echter via de website aan dat er een technische obstructie is waardoor het glasvezelnet niet bij ons kan worden aangelegd. Voor nadere informatie worden we van het kastje naar de muur gestuurd. We hebben er geen vertrouwen meer in dat het glasvezelnet nog wordt aangelegd, zeker niet op korte termijn. Daarom willen we het abonnement met KPN opzeggen. Maar dat kan niet volgens KPN. Wel als we maar liefst 12x het maandabonnement betalen! Wij vinden dat KPN begrip moet hebben voor deze situatie, zodat we de komende periode weer vrijheid van handelen hebben. Tot hoe lang mag je klanten in hun vrijheid beperken zonder iets te leveren?

De oplossing

Beëindiging van het glasvezelabonnement.

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Ramier,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Ramler
    Datum
    Uitstekende service

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ramler
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen