Klacht KPN: onnodig hoge bundel aangesmeerd

Klachtnummer
# 96022
Gebruiker
Valerierw
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Vorig jaar maart heb ik mijn abonnement afgesloten bij kpn. Hierbij twijfelde ik enorm tussen het standaard abonnement en het premium. Uw verkoopmedewerkster, heeft mij het premium abonnement aangeraden. Dit omdat ik dan voldoende zou hebben aan mijn Internet. Ik heb aangegeven dat ik veel gebruik maak van wifi dus dat het voor mij niet noodzakelijk was. Toch kwam ze met de conclusie dat dit abonnement beter zou zijn. Uiteraard ben ik ingegaan op uw medewerker ik vertrouw daar op. Tevens zou ik met het familievoordeel een stuk goedkoper uit zijn dan de werkelijke prijs. Helaas. Ben nu maandelijks gemiddeld 60 euro kwijt terwijl ik aangegeven had niet meer dan 50 euro willen te besteden. Nu zijn onlangs jullie abonnementen veranderd. Uiteraard is dit inderdaad een kano voor de grote verbruiker
Maar wat blijkt ik maak nog geen 2000mb per maand op!

De oplossing

Graag zou ik een goedkoper abonnement willen omdat ik nu voor iets betaal wat ik helemaal niet gebruik. Het liefst zou ik willen omschaken naar een sim only abonnement bij u. Want over de diensten zelf ben ik wel tevreden.

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Waanders,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Waanders, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?