Klacht KPN: onondeugelijke dienst, er wordt niet geleverd wat ik besteld heb, in dit geval interactieve televisie

Klachtnummer
# 152066
Gebruiker
Franca Russo
Datum
5 reacties

Details

Klacht

12 januari 2016 monteur geweest, incompleet achtergelaten, storing in de interactieve televisie, belooft om de volgende dag te bellen, niet gebeurt
nu, 2 februari 2016 nog steeds geen televisie
herhaaldelijk zelf gebeld, want ben nooit terug gebeld, en steeds te horen krijgen dat er aan gewerkt wordt en dat het de volgende dag zou werken

Gewenste oplossing

graag zouden wij toch snel van de diensten willen gebruikmaken, die wij bestellen en ook betalen

5 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Russo,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Franca Russo
    Datum
    Vandaag gebeld door iemand van KPN,
    ben benieuwd
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Russo,

    Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT


  4. Auteur
    Franca Russo
    Datum
    Helaas, ik vind het nu toch te lang duren en heb ook het gehele abonnement bij opgezegd.
  5. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Russo,

    De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen