Klacht KPN: onondeugelijke dienst, er wordt niet geleverd wat ik besteld heb, in dit geval interactieve televisie

# 152066
Franca Russo

12 januari 2016 monteur geweest, incompleet achtergelaten, storing in de interactieve televisie, belooft om de volgende dag te bellen, niet gebeurt
nu, 2 februari 2016 nog steeds geen televisie
herhaaldelijk zelf gebeld, want ben nooit terug gebeld, en steeds te horen krijgen dat er aan gewerkt wordt en dat het de volgende dag zou werken

graag zouden wij toch snel van de diensten willen gebruikmaken, die wij bestellen en ook betalen

Franca Russo
    Vandaag gebeld door iemand van KPN,
    ben benieuwd
    Geachte mevrouw Russo,

Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

Franca Russo
    Helaas, ik vind het nu toch te lang duren en heb ook het gehele abonnement bij opgezegd.
    Geachte mevrouw Russo,

De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?