12 januari 2016 monteur geweest, incompleet achtergelaten, storing in de interactieve televisie, belooft om de volgende dag te bellen, niet gebeurt nu, 2 februari 2016 nog steeds geen televisie herhaaldelijk zelf gebeld, want ben nooit terug gebeld, en steeds te horen krijgen dat er aan gewerkt wordt en dat het de volgende dag zou werken
Gewenste oplossing
graag zouden wij toch snel van de diensten willen gebruikmaken, die wij bestellen en ook betalen
5 reacties
Auteur
KPN
Datum
Geachte mevrouw Russo,
KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.
Met vriendelijke groet,
KPN Klantenreacties CMT
Auteur
Franca Russo
Datum
Vandaag gebeld door iemand van KPN, ben benieuwd
Auteur
KPN
Datum
Geachte mevrouw Russo,
Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.
Met vriendelijke groet,
KPN Klantenreacties CMT
Auteur
Franca Russo
Datum
Helaas, ik vind het nu toch te lang duren en heb ook het gehele abonnement bij opgezegd.
Auteur
KPN
Datum
Geachte mevrouw Russo,
De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.
Met vriendelijke groet,
KPN Klantenreacties CMT
Ook een klacht indienen over KPN?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.