Opgelost door KPN: Onrechtmatig toe-eigenen van geld door KPN bellen onbeperkt

Jannes

Sinds 2012 zijn wij klant bij KPN Glasvezel.
Er is vanaf juli 2013 onbeperkt bellen extra afgesloten bij het alles-in-een pakket
Sindsdien betalen we het bedrag voor onbeperkt bellen en de kosten extra op de factuur, de rekening is dus elke maand fors hoger.
Er wordt elke maand met de KPN gebeld en door ze aangegeven dat er niets gedaan kan worden vanwege een systeem wat niet mee wil werken en is India gelegen is??
"De oplossing" die men aanbied is minimaal 2 weken te wachten waarna er weer niets van de KPN vernomen wordt en er weer door onszelf gebeld moet worden.

Het bedrag is inmiddels dermate opgelopen dat hier bijna sprake is van onrechtmatig toe-eigenen van geld.

Graag willen wij dit opgelost zien hebben in plaats van elke maand de KPN te sponsoren met geld wat niet voor ze bestemd is en zelf heel goed kunnen gebruiken !

Zorg dragen dat de kosten van bellen niet extra worden opgevoerd op de maandelijkse factuur en het bedrag wat teveel betaald per ommegaande terug gestort wordt op de rekening. Een passende compensatie voor het gedane ongemak, belkosten, rente van het geld en energie wat er toto nu toe al meer dan een half jaar is ingestoken lijkt ons niet meer dan normaal.....een abonnement van gratis film is niet gewenst

KPN
    Geachte heer Sanders,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Jannes
    wij zijn nog steeds in afwachting,of het kpn lukt om onze klacht te verhelpen.
    Zij houden ons wel steeds op de hoogte,en hopen eind deze week een oplossing voor ons te hebben.
    KPN
    Geachte heer Sanders, Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Jannes
    Wij zijn 30 jan. gebeld door Andre van kpn met het volgende bericht ,.Zij kunnen niets meer voor ons doen .Ik hoef niet meer te bellen o.i.d. want ze komen er niet uit!Nu staan we op een lijst van klanten die het zelfde ervaren. Daar kunnen we het mee doen. En nu?? wij weten het niet meer
    Geachte heer Sanders,
    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Jannes
    Zij vinden dit afgehandeld, wij zijn eigenlijk niets overeengekomen met elkaar ,alleen dat ik niet meer met hun in contact hoef te gaan verder is er dus niets opgelost o.i.d. zij zijn ONS nog steeds geld verschuldigd. Wij zijn niet tevreden en aan de klacht kunnen zij niets doen zoals ze zelf zeggen. Dus????? Hoezo afgehandeld. EN... wat nu?
    KPN
    Geachte heer Sander,Het is helaas een complex probleem en kan niet direct opgelost worden. Dat is u ook uitgelegd. Indien het probleem definitief is opgelost wordt u nog contact opgenomen voor de eventuele afhandeling van het geheel.Met vriendelijke groet, KPN Klantenreacties CMT
    Jannes
    verder nog steeds hetzelfde als voorheen, dus...eigenlijk geen nieuws