Opgelost door KPN: Onrechtmatige afschrijving 5 euro/ week

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 182987
Gebruiker
Serge
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Eerst dacht ik dat het Spam was, maar ik krijg nu al 4 weken op een rij een sms dat er 5 euro wordt afgeschreven, en heb even op internet gekeken en merk dat het vaker is voorgekomen. dit is het bericht:
"(1/1) Voor de betaling aan Mobitrans Digital B.V. VIP wordt via dit bericht 5,00 Eur verrekend."
Ik heb geen idee waar het vandaan komt. Hoop dat het vals alarm is, maar mocht dit toch gebeuren, kunnen jullie dit voorkomen, want ik heb geen idee hoe ik het moet stoppen.

De oplossing

Geen betaling aan Mobitrans!

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Calon,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Serge
    Datum
    Snelle en adequate reactie!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Serge
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy