Klacht KPN: Ontbinden contract bij slecht bereik na onderhoud zendmast.

Lex marsman

Ik heb sinds aug 2013 (daarvoor redelijke verbinding) slecht tot geen bereik met zowel mijn zakelijke als privé telefoon.
Ik heb contact opgenomen met hi diverse malen. Er werd mij verteld dat er onderhoud/werkzaamheden waren aan de mast. Laatste keer contact (09-01-14) werd mij verteld dat er geen werkzaamheden meer waren, maar het bereik blijft slecht tot geen bereik.
Er is zelfs door de storingsdienst contact opgenomen en samen hebben we alles uitgezocht, 2G/3G enz....
Ik heb aangegeven dat ik evt mijn contract wil ontbinden vanwege het slechte bereik.
De telefoniste begreep mij totaal maar kwam toch met het feit dat ik mijn huidige contract (11-14) zou moeten afkopen. Want mijn klacht betrof mijn werklokatie en niet mijn thuislokatie. Thuis ligt hun prioriteit. Ben ik nu gek of is de gemiddelde Nederlander de helft van zijn dag op het werk en de andere helft thuis, waarvan je ook nog eens de helft slaapt?
Is dit gegrond?

Ik wil per direct mijn contract zonder kosten opzeggen, want hun kunnen niet de dienst leveren die ze zeggen tijdens het afsluiten van mijn contract.
Een andere provider heeft hier wel bereik.

Lex marsman
    Ben inderdaad gebeld door iemand die deze klachten afhandelt. Ze vertelde me dat weer iemand anders deze week (binnen 4 werkdagen) contact met mij zou opnemen.
    Helaas is dat tot nu toe nog niet gebeurt.
    Lex marsman
    Helaas is dat tot nu toe nog niet gebeurt.
    Lex marsman
    Ik heb vandaag contact opgenomen met klantenservice van HI. Ik heb aangegeven dat ik gebeld was (14-01) door de klantenservice. De telefoniste vertelde mij dat de laatste geregistreerde contact melding van 09-01 is. Met wie heb ik dan aan de telefoon gezeten?
    ik heb wederom mijn klacht uitgelegd en aangegeven dat ik van mijn contract af wil. Ook nu werd aan gegeven dat het mijn werklokatie betrof en niet mijn huisadres. Dus ik kan NIET van mijn contract af. ik wordt aan het lijntje gehouden.
    Lex marsman
    klacht nog niet afgehandeld, maar ze zijn er mee bezig. ze nemen contact met mij op ergens deze week