Klacht KPN: Onterecht 35 euro afgeschreven voor VIP games?

Klachtnummer
# 120779
Gebruiker
Krista Kostwinder
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Beste KPN,

Na het zien van vele dezelfde klachten op dit forum, dien ik ook maar hier mijn klacht in. Ik heb zojuist 35 euro moeten betalen (zomaar afgeschreven) terwijl ik nooit gebruik heb gemaakt van een product of diensten van Mobitrans Digital B.V. VIP.

Graag wil ik een verklaring voor deze wekelijkse afschrijving! Ik heb het inmiddels opgezegd door de tip van een medewerker, maar ben nu wel 35 euro lichter, wat een hoop geld is als ik zoveel betaal voor mijn abbonement.

Met vriendelijke groet,

Krista Kostwinder

De oplossing

Ik wens mijn geld terug te ontvangen, gezien het feit dat ik nergens en nooit toestemming heb gegeven om dit van mijn rekening af te schrijven. Tevens heb ik ook nooit gebruik gemaakt van een product of dienst van dit bedrijf.

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Kostwinder,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen