Klacht KPN: ONTERECHT ABONNEMENT

Klachtnummer
# 66575
Gebruiker
Pippa
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Daar ik een nieuwe telefoon nodig had besloot ik bij mijn huidige provider van Hi( ik heb al 40jaar een abonnement bij KPN) ER EEN TE KOPEN ! Dat heb ik ik geweten er werd een paar dagen later gebeld door KPN dat mijn abonnement goedkoper zou worden nou dat is fijn,en mijn huidige abonnement kan zo doorlopen? Ja mevrouw,moet ik er nog iets voor doen? Nee dat doen wij wel voor u en nu komt er een rekening binnen van 82e aansluitkosten,nieuw abonnement!! Te gek voor woorden! Ik had al een abonnement,tot 3x keer toe gevraagd kan het doorlopen ja dat kan! In de winkel stonden ze stomverbaasd maar konden niet helpen ik word gedwongen te betalen men gaat dreigen vandaar dat ik de Ombudsman wil inschakelen hierover ik heb sterk het vermoeden dat dit vaker voorkomt. Het is dus zo dat als je een nieuwe tel. koopt elk jaar, je ook weer aansluitkosten en BTW moet betalen.Ik gebruik de nieuwe niet meer en koop er een bij Kijkshop sim-card overzetten en we kunnen verder .Schandalig vind ik dit!

De oplossing

Terug betalen aansluitkosten door KPN.

4 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Van der Weide,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Van der Weide,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  3. Auteur
    Pippa
    Datum
    Er is wel een goede aktie ondernomen door KPN maar nog steeds een probleem dat ik toch moet betalen voor een abonnement wat terug gedraaid is ,dus niet bestaat, men werkt erg langs elkaar heen ik krijg geld terug van dat abonnement maar zie nog steeds niets behalve dat ik gedwongen word te betalen!! Het ligt aan het klantennr dat is nieuw en hoorde bij het abonnement .Ik heb al jaren een abonnement bij Hi van de KPN dus en men kon dit door laten lopen! Toch gedwongen worden te betalen!
  4. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Van der Weide, Indien er nog onduidelijkheden zijn voor u, kunt u contact opnemen met de behandelaar van deze reactie.Met vriendelijke groet, KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen