Klacht KPN: Onterecht afgesloten en ook nog incassobureau zonder herinneringen
Details
Klacht
Dit is een vervolg op klacht # 185559 hier op klachtkompas.KPN wil ons een nieuw abonnement van 2jr aanbieden dan pas kan de factuur teniet worden gedaan. anders niet. Dit lijkt op chantage.
Terwijl we hier in onderhandeling over zijn valt er door de brievenbus een brief van een incassobureau. Er zijn geen herinneringen gestuurd of wat dan ook.
De heer Mark van Booren is niet voor rede vatbaar en legt de schuld volledig bij ons neer terwijl wij aan de voorwaarden hebben voldaan.
Heb aangeboden om het lopende contract gewoon uit te dienen en dan afscheid van elkaar te nemen.
We waren inderdaad schijnbaar te laat met betalen maar daarna bij het ontdekken hiervan, dezelfde dag betaald zoals gewenst. NIet gemeld dat we hadden moeten bellen en je wordt helemaal afgesloten met als cadeautje een contractbreuk boete.
Dat gaat niet gebeuren.
Gewenste oplossing
Zoals eerder beschreven. Oude abonnement uitdienen en dan afscheid van elkaar nemen.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.