Klacht KPN: Onterecht afgesloten telefoon, televisie en internet, reeds meer dan een week.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 176744
Gebruiker
H
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Dinsdag 5 juli 2016 in loop middag bleek telefoon internet en televisie opeens niet meer te werken. Direct gebeld met 08000402. Eerste indruk experiabox werkt niet. Afspraak met monteur lukte niet, nwe box laten sturen. Box kwam te laat, dus niet kunnen ontvangen op woensdag, derhalve afspraak met monteur voor donderdagochtend tussen 8 en 10, om 10.05 sms dat afspraak geannuleerd is, zonder opgaaf van reden. Weer gebeld met 800042 werd opgehangen tijdens gesprek, weer gebeld kreeg toen te horen dat 600 abonnees foutief afgesloten zijn door technische oorzaak. Iedere dag daarna gebeld, telkens mededeling wij werken er hard aan. Tot op heden 13-7-16, 11.35 uur zonder enig voor ons merkbaar resultaat.
Wel inmiddels twee vreemde brieven ontvangen van KPN: 1 alsof wij zouden hebben opgezegd, hetgeen volledig onjuist is, en 2 een verhuisbrief dat we zouden verhuizen van ons huidige adres naar ons huidige adres?? Ook nog mail op 12-7-16 dat op 3-9-15 monteur komt, dus vorig jaar!!!

De oplossing

Zo snel mogelijk zorgen dat alles het doet, zoals je zou mogen verwachten, bovendien compensatie en schadevergoeding

4 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    [Door verkeerde gegevens is deze reactie verwijderd door de moderator]
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Vogel,
    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

  3. Auteur
    H
    Datum
    Wij zijn nog steeds in gespannen afwachting
  4. Auteur
    H
    Datum
    De klacht is automatisch afgesloten, echter de volledige oplossing moet nog gebeuren. Zoals het er nu uitziet gaan we voor een deel terug naar de oude situatie. Echter de financiële consequenties van een en ander worden afgehandeld als de contactpersoon terug is van vakantie. We blijven dus in afwachting.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
H
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen