Opgelost door KPN: Onterecht afgesloten van telefoon en internet

Astrid

Begin maart komt er een brief met de melding dat de KPN de telefoon lijn vrij moet maken voor een andere provider. Hier heeft mijn moeder niet ongevraagd en we gaan bellen dat dat niet moet gebeuren, knp zegt toe dat het niet gebreurd en dat er eetstoornis op de lijn zit. Op 23 maart wordt ze toch afgesloten en werkt de telefoon internet en haar persoonlijk alarm niet meer. Na veel bellen wordt er toegezegde dat de lijn dezelfde avond of uiterlijk de andere dag terug zal zijn ivm het persoonlijk alarm.
Na veel bellen en mailen staat er een datum van aansluiting 7 april. Zolang kan ma niet zonder alarm en dus weer bellen en mailen. Het ligt bij het escalatie team wat op 31 maart toezegt dat de lijn op 4-4-2016 zal werken. Dan krijg je die dag een sms dat er problemen zijn met de aansluiting en dat het max 24 uur zal duren.

Ik wens vandaag een goede aansluiting. Daar zijn ze nu al 13 dagen mee bezig en dan als de dag van aansluiting komt wordt het weer opgeschoven.
13 dagen zonder persoonlijk alarm! Terwijl de toezegging was dezelfde dag od de volgende dag

KPN
    Geachte mevrouw Reijm,

KPN Klantenreacties CMT
    Astrid
    Er is gisteren contact geweest met een medewerker.De telefoon/ internetlijn werkt, nu moet het mail adres wat ze bij haar vorige aansluiting gebruikte mee naar de nieuwe aan sluiting. Heb hier eerlijk gezegt niet veel vertrouwen in dat dat goed zal gaan. Heb aan de medewerker die ik aan de telefoon eb gehad een bevestigende mail van ons gesprek gevraagd, helaas niet gekregen. Er wordt nu contact op genomen met mijn hoe waarneer het adres wordt overgezet. Vertrouwen is wel weg nu in KPN.
    KPN
    Geachte mevrouw Reijm,

KPN Klantenreacties CMT

Astrid

Ook een klacht indienen over KPN?