Klacht KPN: Onterecht afschrijven aansluitkosten

sad Niet opgelost
Martens26

KPN heeft Telfort overgenomen waar ok al jaren klant ben. Nu kreeg ik mijn eerste factuur 18 februari en zie ik dat er onterecht 25 euro aansluitkosten worden berekend! Ik heb hierover gebeld en er werd gezegd; dat ik eerst de afschrijving maar moet afwachten en dan krijg ik de 25 euro een maand later wel terug op mij volgende factuur. Onbegrijpelijk als er een week is om het bedrag nog aan te passen voordat afschrijving plaatsvindt!

Per direct de 25 euro in mindering brengen

KPN
    Geachte mevrouw Martens,

KPN Klantenreacties CMT
    Martens26
    Ik ben netjes teruggebeld door KPN, er is een oplossing aangeboden dat de aansluitkosten in mindering worden gebracht dit wacht ik af.
    KPN
    Geachte mevrouw Martens,

Bedankt voor uw medewerking.

KPN Klantenreacties CMT

Martens26
De aangeboden oplossing was dat de onterechte aansluitkosten in mindering worden gebracht. Maar het bedrag is alsnog afgeschreven vandaag. Ik heb de incasso teruggestort en KPN mag mij nu eerst een nieuwe factuur sturen met het juiste bedrag, zodat ik dat kan overmaken.

Ook een klacht indienen over KPN?