Klacht KPN: Onterecht afschrijven aansluitkosten

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 426399
Gebruiker
Martens26
Datum
3 reacties

Details

De klacht

KPN heeft Telfort overgenomen waar ok al jaren klant ben. Nu kreeg ik mijn eerste factuur 18 februari en zie ik dat er onterecht 25 euro aansluitkosten worden berekend! Ik heb hierover gebeld en er werd gezegd; dat ik eerst de afschrijving maar moet afwachten en dan krijg ik de 25 euro een maand later wel terug op mij volgende factuur. Onbegrijpelijk als er een week is om het bedrag nog aan te passen voordat afschrijving plaatsvindt!

De oplossing

Per direct de 25 euro in mindering brengen

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Martens,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Martens26
    Datum
    Ik ben netjes teruggebeld door KPN, er is een oplossing aangeboden dat de aansluitkosten in mindering worden gebracht dit wacht ik af.
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Martens,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Martens26
Datum
Uiteindelijke oplossing
De aangeboden oplossing was dat de onterechte aansluitkosten in mindering worden gebracht. Maar het bedrag is alsnog afgeschreven vandaag. Ik heb de incasso teruggestort en KPN mag mij nu eerst een nieuwe factuur sturen met het juiste bedrag, zodat ik dat kan overmaken.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen