Opgelost door KPN: Onterecht betalen voor een reparatie

Chris

De microfoon van mijn Htc one is binnen een jaar al defect.
Hi gebeld en het probleem uitgelegd en gevraagd of dit een veel voorkomende klacht is, daar waar het toestel nog geen jaar oud is. Het toestel is 5 februari opgehaald door smartcare en ik heb een leentoestel gekregen(overigens een belabberd slecht apparaat). Nu (lees een maand later) kreeg ik een prijsopgave van €217,- omdat er een deukje in de behuizing zit. Smartcare en Hi blijven beweren dat er niet gedaan wordt aan zgn deelreparaties en ik dus gewoon moet betalen. Ronduit belachelijk, want het manco aan het toestel is de microfoon(fabrieksgarantie) en niet de behuizing. Hi, smartcare en htc zelf houden hun poot stijf en komen niet tot een oplossing. Het juridisch loket, de consuwijzer en de geschillencommissie telefonie vinden het net als ik onacceptabel en vinden dat ik als consument in mijn recht sta. Met deze info wederom teruggebeld, maar ze geven niet thuis en blijven bij hun standpunt.

Kosteloze reparatie van de microfoon en compensatie voor de gemaakte bel kosten

KPN is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Chris
    Vorige week heeft moederbedrijf KPN contact met mij opgenomen. Ook KPN kon niets forceren bij smartcare, die zich maar blijven schuilen achter hun algemene voorwaarden waarin niets te vinden is over mijn situatie. Echter; KPN heeft mij een zeer klantvriendelijk voorstel gedaan, zo goed dat ik geen zin heb in verdere stappen te gaan ondernemen tegen smartcare. KPN, bedankt voor dit geweldige voorstel! Met vriendelijke groeten,Chris
    Chris
    Kpn, nogmaals dank voor de geweldige tegemoetkoming, ondanks dat jullie weinig tot niets met de situatie te maken hadden.

Chris

Ook een klacht indienen over KPN?