Opgelost door KPN: Onterecht een boete

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 101423
Gebruiker
DJS
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ik heb onterecht een boete gekregen voor mijn toestel. Ik had een HTC One X plus met toestellease van KPN. Na twee jaar verliep mijn contract. Ik ben vervolgens langs de KPN winkel geweest en heb gebeld met HI (met de HTC!). Zelf wilde ik een Sim-only omdat mijn toestel nog helemaal punt gaaf was en geen mankementen had. Daarop kreeg ik een goed voorstel en heb ik gekozen om toch een abonnement af te sluiten met eEn nieuwe toestel. Vervolgens heb ik mijn telefoon HTC One X plus, leeg gehaald, de simkaart verwijderd en ingeleverd in de Hi winkel van Lelystad. Daar is de telefoon gecontroleerd en deze mankeerde niks. Toch kreeg ik een mailtje dat mijn telefoon het niet deed en ik een boete kreeg. Bij telefonisch contact met KPN werd gezegd dat ik eerst moet wachten op de afschrijving. Deze is nu geweest, daarop heb ik opnieuw gebeld. Hier kreeg ik te horen dat ze er niks aan konden doen en dat een schaderapport niet op te vragen was.

De oplossing

Graag zou ik de boete van €25,- ingetrokken zien.

4 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Smeenge,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    DJS
    Datum
    KPN heeft de zaak opgelost door te beloven het bedrag terug te storten, waarvoor dank!
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Smeenge, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    DJS
    Datum
    Goede afhandeling

Uiteindelijke oplossing

Auteur
DJS
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?