Klacht KPN: Onterecht geblokkeerd en direct opgezegd

Y. Weergang

Vandaag onterecht afgesloten van de te leveren diensten van KPN.
-13 sept. mail ontvangen met herinnering om de factuur van augustus te betalen.
-13 sept. via de i-deallink in de mail betaald (zie bijlage)
-18 sept. geblokkeerd voor de diensten (internet, tv en vaste telefoon.
Via de chat en telefoon krijg ik continu niet kloppende verhalen o.a. geblokkeerd omdat augustus niet is betaald of er liep een regeling enz. enz.

Kom er via de "klantenservice" niet met jullie uit dus vandaar een poging via deze weg.

Of:
A) blokkade kosteloos per direct opheffen en excuses voor de gemaakte fout en compensatie voor de gemaakte kosten. Hierbij loopt mijn contract door tot 18 okt.
Of:
B) mij niet meer heraansluiten waarbij ik de kosten (€47,31) van 2 sept. t/m 17 september zelf zal betalen. Elk ander bedrag wat KPN van mijn rekening afschrijft zal ik direct storneren

Y. Weergang
    Ik heb vandaag gebeld, bewijs gemaild, werd terug gemaild met verzoek tot aanvullende info, aanvullende info gemaild, en daarna om 16:00 uur weer gebeld. Ze waren er druk mee bezig. KPN daarna tot 18:00 gegeven en wanneer ik niet weer was aangesloten ik er dan vanuit ga dat ze voor oplossing B kiezen. Volgens mevrouw werkt dat niet zo bij KPN. Waarna ik boos werd en aan heb gegeven dat KPN wel zo werkt gezien de onterechte blokkade en het probleem om dat op te lossen. Er word steevast een k#t smoes gebruikt om de blokkade te rechtvaardigen. Om 18:15 heb ik alles stekkers uit de apparatuur van KPN getrokken en dat staat klaar om opgehaald te worden.

Y. Weergang
Ze hebben mij totaal niet geholpen en blijven star naar hun schermpje kijken en vermelden wat daar staat. Mensen onder druk zetten om te betalen, want iedereen is tegenwoordig tv en/of internet verslaafd, dus als je nu gewoon betaalt ben je over 2 uur weer aangesloten. Ben blij dat mijn abonnement bij mijn nieuwe provider op 4 oktober al in gaat (stiekem toch ook verslaafd maar zijn mijn principes gelukkig nog sterker)

Ook een klacht indienen over KPN?