Klacht KPN: Onterecht geblokkeerd en direct opgezegd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 322998
Gebruiker
Y. Weergang
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vandaag onterecht afgesloten van de te leveren diensten van KPN.
-13 sept. mail ontvangen met herinnering om de factuur van augustus te betalen.
-13 sept. via de i-deallink in de mail betaald (zie bijlage)
-18 sept. geblokkeerd voor de diensten (internet, tv en vaste telefoon.
Via de chat en telefoon krijg ik continu niet kloppende verhalen o.a. geblokkeerd omdat augustus niet is betaald of er liep een regeling enz. enz.

Kom er via de "klantenservice" niet met jullie uit dus vandaar een poging via deze weg.

De oplossing

Of:
A) blokkade kosteloos per direct opheffen en excuses voor de gemaakte fout en compensatie voor de gemaakte kosten. Hierbij loopt mijn contract door tot 18 okt.
Of:
B) mij niet meer heraansluiten waarbij ik de kosten (€47,31) van 2 sept. t/m 17 september zelf zal betalen. Elk ander bedrag wat KPN van mijn rekening afschrijft zal ik direct storneren

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

KPN is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Y. Weergang
    Datum
    Ik heb vandaag gebeld, bewijs gemaild, werd terug gemaild met verzoek tot aanvullende info, aanvullende info gemaild, en daarna om 16:00 uur weer gebeld. Ze waren er druk mee bezig. KPN daarna tot 18:00 gegeven en wanneer ik niet weer was aangesloten ik er dan vanuit ga dat ze voor oplossing B kiezen. Volgens mevrouw werkt dat niet zo bij KPN. Waarna ik boos werd en aan heb gegeven dat KPN wel zo werkt gezien de onterechte blokkade en het probleem om dat op te lossen. Er word steevast een k#t smoes gebruikt om de blokkade te rechtvaardigen. Om 18:15 heb ik alles stekkers uit de apparatuur van KPN getrokken en dat staat klaar om opgehaald te worden.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Y. Weergang
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ze hebben mij totaal niet geholpen en blijven star naar hun schermpje kijken en vermelden wat daar staat. Mensen onder druk zetten om te betalen, want iedereen is tegenwoordig tv en/of internet verslaafd, dus als je nu gewoon betaalt ben je over 2 uur weer aangesloten. Ben blij dat mijn abonnement bij mijn nieuwe provider op 4 oktober al in gaat (stiekem toch ook verslaafd maar zijn mijn principes gelukkig nog sterker)
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen