Opgelost door KPN: Onterecht hoog ovename bedrag Lease toestel

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 100790
Gebruiker
R. van der E.
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bij het aangaan van contract is er gezegd dat aan het einde van het contract het toestel overgenomen kon worden rond 15% van de nieuwwaarde.
Dat is dus mooi niet zo. Ik kom zelf dan op €. 67,- en niet €. 119,-
Wil graag contract verlengen en zelf een nieuw toestel en de oude overnemen.
De medewerker van Hi doet er nogaal vaag over dat het toestel lease verhaal niet lekker is verlopen.

De oplossing

Kom met een redelijk voorstel ! Ik neem het toestel over en neem een nieuw abonnement van 2 jaar met een nieuw toestel.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

KPN is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    R. van der E.
    Datum
    Hi heeft contact opgenomen, voorstel was redelijk.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
R. van der E.
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen