KPN is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Opgelost door KPN: Onterecht hoog ovename bedrag Lease toestel
Details
Klacht
Bij het aangaan van contract is er gezegd dat aan het einde van het contract het toestel overgenomen kon worden rond 15% van de nieuwwaarde.Dat is dus mooi niet zo. Ik kom zelf dan op €. 67,- en niet €. 119,-
Wil graag contract verlengen en zelf een nieuw toestel en de oude overnemen.
De medewerker van Hi doet er nogaal vaag over dat het toestel lease verhaal niet lekker is verlopen.
Gewenste oplossing
Kom met een redelijk voorstel ! Ik neem het toestel over en neem een nieuw abonnement van 2 jaar met een nieuw toestel.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.