Klacht KPN: Onterecht in rekening vrengen serviceplus en sneller internet

Klachtnummer
# 180761
Gebruiker
Nelissen
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Zonder dat ik hier ooit om gevraagd heb of toestemming voor gegeven heb zie ik dat ee elke mnd serviceplus en sneller internet afgeschreven wordt. Hier heb ik nooit om gevraagd.

De oplossing

Geld terug van de afgelopen maanden en stopzetten van deze producten

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Nelissen,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Nelissen
    Datum
    wij hebben geen telefoontje gezien. zou u ons nogmaals kunnen bellen?
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Nelissen,
    `
    Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar via telefoonnummer 070-343 20 29 of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen