Klacht KPN: Onterecht jaar contract aansmeren!

esra_elbasioglu@hotmail.com

Beste,

Sinds september 2015 probeer ik de kosten voor internet en telefonie van me moeder te verlagen bij KPN, elke keer wordt de huidige abonnement maar niet verlengd of gewijzigd. Meerdere malen UREN lang aan telefoon gezeten. Nu is het inmiddels gewijzigd en zonder mededeling begrijp ik dat onze abonnement nu voor een jaar verlengd is. Jullie kunnen alle gesprekken beluisteren en dit is mij nooit mededeelt. Nu wordt ze weer met hoge lasten geconfronteerd. Wij willen weg bij KPN!

opzeggen abonnement andere leverancier! problemen houden nooit op bij KPN en dat urenlang aan telefoon zitten zonder oplossing ben ik helemaal zat!
Graag onze abonnement opzeggen want het is onterecht met een jaar verlengd zonder toestemming. Dat willen we absoluut niet.

KPN
    Geachte mevrouw Durmaz,

KPN Klantenreacties CMT
    KPN
    Geachte mevrouw Durmaz,

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?