Klacht KPN: Onterecht jaar contract aansmeren!

Klachtnummer
# 165117
Gebruiker
esra_elbasioglu@hotmail.com
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Beste,

Sinds september 2015 probeer ik de kosten voor internet en telefonie van me moeder te verlagen bij KPN, elke keer wordt de huidige abonnement maar niet verlengd of gewijzigd. Meerdere malen UREN lang aan telefoon gezeten. Nu is het inmiddels gewijzigd en zonder mededeling begrijp ik dat onze abonnement nu voor een jaar verlengd is. Jullie kunnen alle gesprekken beluisteren en dit is mij nooit mededeelt. Nu wordt ze weer met hoge lasten geconfronteerd. Wij willen weg bij KPN!

De oplossing

opzeggen abonnement andere leverancier! problemen houden nooit op bij KPN en dat urenlang aan telefoon zitten zonder oplossing ben ik helemaal zat!
Graag onze abonnement opzeggen want het is onterecht met een jaar verlengd zonder toestemming. Dat willen we absoluut niet.

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Durmaz,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Durmaz,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen