Klacht KPN: Onterecht mobiel afgesloten

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 352782
Gebruiker
Vonnie
Datum
3 reacties

Details

De klacht

KPN sluit, ondanks mijn betaling, mijn mobiele telefoon af. Na een smsje heb ik diezelfde dag direct betaald en toch sluiten ze je af. Via Twitter het betaalbewijs gestuurd maar helaas, KPN zegt niets te kunnen doen. Als er volgende maand aansluitkosten worden gerekend, stel ik direct een kort geding in.

KPN dwingt je een factuur te betalen waar een wettelijke betaaltermijn van 30 dagen op zit. Als je die factuur niet betaald, sluiten ze je ook niet aan. Dus zit je op vrijdag zonder telefoon en kun je afwachten wanneer het KPN belieft je weer aan te sluiten. TERWIJL DE FACTUUR BETAALD IS!!!

De oplossing

Dat ze me als de wiedeweerga aansluiten zonder aansluitkosten op de volgende factuur!

3 reacties

  1. Auteur
    Vonnie
    Datum
    En dan wil ik betalen, is er storing! Als dat de rest van de dag duurt, wordt ik voor het weekend dus echt niet meer aangesloten. Wat een frustratie weer, KPN!
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Nolte,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  3. Auteur
    Vonnie
    Datum
    KPN heeft de klacht telefonisch netjes opgelost. Bedankt KPN!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Vonnie
Datum
Uiteindelijke oplossing
De her aansluitkosten wordenop de volgende factuur niet in rekening gebracht. Op de factuur echter blijkt dat niet het geval te zijn! De heraansluitkosten zijn € 33,88 en er wordt € 33,50 in mindering op gebracht. Dus wordt er toch nog € 0,38 cent in rekening gebracht. Het is maar 38 cent maar het gaat niet om het bedrag; wel om het principe.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over KPN?