Klacht KPN: Onterecht naam gebruiken en vervolgens BKR registratie.

D

Ik zou graag een abonnement willen afsluiten bij KPN voor een Samsung Galaxy S5, maar dit kan niet omdat er een abonnement op mijn naam staat in het systeem die helemaal niet van mij is, wat blijk nu na 200 keer bellen en elke keer van het kastje naar de muur gestuurd te worden, het abonnement is van mijn zus. Ik heb nog nooit toestemming gegeven om een abonnement over te nemen van haar. KPN heeft dus duidelijk zomaar mijn naam gebruikt zonder toestemming voor een abonnement dat niet van mij is waardoor ik nu BKR geregistreerd sta en wordt benadrukt als een wandbetaler. Mijn naam is hierdoor aangetast en op dit moment kan ik geen abonnementen afsluiten omdat KPN een hele grote fout heeft gemaakt. Nu is het zo dat de abonnement (kosten )zijn overgedragen aan een incasso bureau omdat ik deze niet betaalt hebt. Ik weiger dit ook te betalen omdat dit niet van mij is. In alle systemen van KPN in de winkel staat dat ik eerdere abonnementen netjes afbetaalt zoals vermeld in het contract.

Ik eis, dat mijn naam gezuiverd wordt, zowel binnen KPN als BKR. Ik ga geen kosten maken voor een eventuele beroeping bij het BKR omdat dit niet mijn fout is. Ik wil gewoon zoals iedere betalende staatsburger een abonnement kunnen afsluiten bij KPN.

Ook wil ik een schriftelijk bewijs dat het nu van mijn naam is, omdat dit al zo lang loopt en ik steeds van het kastje naar de muur wordt gestuurd, is dit mijn laatste oproep naar KPN. Mocht ik ook hier niet gehoord worden, dan ben ik genoodzaakt om dit bij de rechter te laten beoordelen omdat ik hoe dan ook in mijn recht sta, er worden fouten gemaakt die de burger vervolgens mag oplossen. Ook vind ik de service van KPN aan de telefoon erg onprofessioneel en slecht.

KPN
    Geachte heer Van de Velden,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?