Klacht KPN: Onterecht order geplaatst door KPN

Klachtnummer
# 297394
Gebruiker
sterretje85
Datum
1 reactie

Details

De klacht

KPN plaatst een order zonder toestemming en haalt geld van mijn rekening zonder toestemming. Meerder malen over gebeld. Niemand die mij kan helpen vanwege procedures bij KPN. In geen enkel geval komt KPN mij tegemoet. Kwalijke zaak!

De oplossing

Graag mijn geld vandaag terug storten. De eerste keer kan ik wel stoneren maar bij de tweede keer afschrijven ben ik het wel zat.

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Mercera,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen