Klacht KPN: Onterechte aanmaning&stilzwijgend door laten lopen niet gebruikt telefoonnummer

Seafra

Deel 1 :In 2012 ben ik overgegaan van KPN/HI naar Vodafone. Nummer behoud werd geweigerd. Al die tijd heb ik wel de KPN kosten betaald voor het oude nummer die ik ook al die tijd niet heb gebruikt (automatische incasso via SEPA doorlopend).
Ik dacht dat ik die kosten voor de mobiel moest betalen. Bewijs opgevraagd dat ik akkoord hiermee was gegaan, nooit gekregen. Uiteindelijk 14032014 contract beëindigd, met 1maand opzeg termijn (terwijl ik al 2jaar het nr niet gebruikte). Ik was het niet eens met deze betaling. Uiteindelijk gaf HI toe dat ik minder dan een maand moest betalen (mail 22-05-14). Deze heb ik betaald. Op 31 mei weer een brief ontvangen over een afsluiting en een resterende betaling van €9,43, terwijl mijn contract reeds beëindigd was. Weer een klacht over ingediend (ik ben al sinds 14maart ermee bezig). Op 12062014 mail gekregen dat ze nu €15 van mij willen. Dus weer een klacht ingediend met bijlage erbij van mail van 22mei.

Bewijs van dat ik toegezegd heb dat het niet gebruikte nummer wel jaren lang afgeschreven mocht worden. Eventueel compensatie daarvoor. Het nummerbehoud is gewijzigd en ze wisten dat ik bij hun weg was, anders zou ik nummer behoud voor Vodafone niet opgevraagd hebben. Ze doen het nu af met dat ze een brief hebben gestuurd. Brief nooit ontvangen en het bewijs (datum) van verzending hebben ze niet.

En dat ik de laatste €15 niet hoeft te betalen, omdat het onzin is.

KPN is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over KPN?