Klacht KPN: onterechte acceptgirokosten claimen

gerard e

In februari mijn vaste lijn laten migreren van KPN naar een andere provider . De klantvriendelijke oplichters bij KPN verlenen dan geen medewerking om te voorkomen dat men de maand opzegtermijn na kan komen. Als particulier heb je totaal geen mogelijkheid om hier invloed uit te oefenen. Ze stelen dus altijd een maand van je conform de algemene voorwaarden omdat je de opzegtermijn nooit kan nakomen. Nu sturen ze ook nog een rekening voor de periode maart - april terwijl het abo al op 15 februari is beëindigd. De kosten in de rekening voor de accept-giro 1,05 en 0,22 btw weigert men te verrekenen in de eindafrekening. Men stuurt dus gewoon een rekening van 1,27 omdat ze zelf een verkeerde rekening sturen. Je kan mailen , bellen wat je wilt maar ze willen je niet begrijpen. Na 22 jaar KPN klant te zijn wordt je zo behandeld door de Knulligste Provider Nederland. Hopelijk begrijpt KPN wel dat alle andere producten er ook uit gaan. Nooit meer KPN.

stoppen met rekeningen sturen voor € 1,27 en sorry zeggen voor de foutieve rekening en de arrogantie. De zogenaamde kosten ter compensatie van de opzegtermijn is al betaald met een hele vieze smaak in de mond. Of je daden waar maken en incasso instellen zodat we een ander naar de zaak kunnen laten kijken. Die € 1,27 betaal ik nooit laat dat duidelijk zijn. Ik was in maart - april geen klant meer van KPN en kan derhalve voor die termijn ook geen rekening ontvangen. De kosten in die foutieve factuur dienen verrekend te worden in de eindafrekening. Hoeveel mensen pakken jullie per jaar op deze manier ? Er is alle ruimte geboden om het op te lossen dus ook al wordt het nu wel opgelost zal ik iedereen blijven wijzen op het gegoochel van KPN met facturen en kosten per factuur. Feitelijk is het gewoon oplichting om kosten te berekenen in de ene factuur en die niet mee te nemen in de volgende factuur of eindafrekening als die onterecht zijn opgevoerd.

KPN
    Geachte heer Elout,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    gerard e
    Ik weet niet wat er zo moeilijk aan de klacht is maar ik heb niets aan een kopie van de eindafrekening. In die eindafrekening crediteert men immers slechts de maandtarieven maart en april maar niet de opgevoerde kosten 1,05 ex btw voor de accept-giro over die rek. De rekening die in februari verstuurd werd voor de maanden maart en april is onrechtmatig. De geclaimde kosten in die rekening zal ik nooit accepteren . Even digitenne ergens anders onderbrengen en ik ben geheel KPN compleet verlost.
    KPN
    Geachte heer Elout,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    gerard e
    Wat mij betreft hoeft kpn niet meer te reageren. Hun antwoord is duidelijk maar ik ben het oneens met hun visie. Het beeld is volledig duidelijk verder en met hun instelling kom je niet verder. kpn weigert medewerking met lijnportering en vindt het heel normaal om dan een maand abonneegeld als kosten op te voeren. Ik ga verder kijken waar ik terecht kan met mijn klacht. Oneens dus met de oplossing helaas kan je die keuze nergens maken
    KPN
    Geachte heer Elout,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    gerard e
    Het is niet afgehandeld. Er is geen voorstel en al helemaal geen oplossing. Er is een visie gegeven vanuit kpn maar die verdedigd kpn zijn hardnekkige misplaatste arrogante houding om niet mee te werken aan migratie van een telefoonlijn. Voor mij dus nooit meer kpn. Tassenknippers

gerard e

Ook een klacht indienen over KPN?