Opgelost door KPN: Onterechte achterstallige vordering

# 41974
j.a.

Ik heb op tijd mijn mobiel abonnement opgezegd, en toch blijf ik facturen krijgen,
Inmiddels hebben ze mij laten registreren bij Preventel.
Hun klantenservice is ook heel slecht.

Ik wil gewoon dat ze mij niet lastigvallen met hun facturen. Ik heb op tijd opgezegd.Ze moeten mijn naam ook zuiveren van Preventel. Ik sta nu geregistreerd als wanbetaler en dat is niet eerlijk.

KPN is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

j.a.
    Ik werd gebeld door een KPN medewerkster.
    Ze gaat het uitzoeken, wat fout gegaan is. Ik wacht op antwoord.Inmiddels heb ik weer een incassobrief gehad, om binnen 14 dagen het bedrag te voldoen.
    Hopelijk reageert de KPN medewerkster voor die tijd.
    Geachte KPN,
    Ik ben de heer Alberga. En ik heb een mail ontvangen van KPN. Ik hoef niks te betalen aan de incasso, alles is teruggedraaid.
    rest nog om mij af te melden bij Preventel als wanbetaler. Ik wacht op antwoord, en dan sluit ik mijn klacht af. Uiteraard, als het positief uitpakt voor mij.
    groet,
    José Alberga
    Ik wacht het af.
    dank voor uw reactie.
    Geachte HI,
    Het was wel heel makkelijk mij snel aan te melden bij Preventel.Ik had daar ook al bezwaar tegen gemaakt bij Preventel zelf. Ik ben van mening dat mijn goede naam door het slijk word gehaald. Als het zo langer doorgaat eis ik een schadevergoeding. Mijn klacht sluit ik pas af, als u goed nieuws voor mij heeft betreft Preventel. Ik ben echt teleurgesteld hoor.
    j.a.
    Bedankt KPN, voor uw reactie. Ik was intussen bezig te schrijven naar Preventel. Preventel is niet telefonisch bereikbaar. Grappig dat ik nu een brief krijg van ze waarin staat vermeld dat ik mijn legitimatie bewijs moet opsturen , voor de informatie die ik wens. Ze hebben mij nooit eerder gevraagd naar een legitimatiebewijs toen ik bezwaar aantekende tegen de melding. In ieder geval is het probleem nu opgelost verneem ik nu van KPN.Krijg ik wel een brief van Preventel met de afmelding?

j.a.

Ook een klacht indienen over KPN?