Klacht KPN: Onterechte afschrijving bundels en kosten gemaakt in het buitenland

Ligjes

Op twee mobiele telefoon rekeningen zijn buitenland/vakantie bundels onterecht afgeschreven en is er dataverkeer in rekening gebracht.
Totaal gaat het om een bedrag van 148,92 euro

Ik heb klacht vorige week gemeld aan HI, vandaag over gebeld en krijg te horen: doen we niets aan is uw eigen verantwoording. Daar ben ik het niet mee eens, want het gaat hier niet om iets wat wij aan of uitgezet hebben.
Betreffende afdeling heeft niet de moeite genomen om echt even goed te kijken wat er aan de hand is. Vandaag klacht opnieuw geregistreerd op hi.nl

Ik verwacht het volledige teveel in rekening gebrachte bedrag terug.

KPN is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ligjes
    Ik wacht op het antwoord van Hi
    Antwoord van Hi nav een eerdere melding rechtstreeks aan Hi:
    Geen vergoeding.
    Ik ben het hier niet mee eens omdat dit niet strookt met het afschrijven van data verbruik in december op de factuur van januari. Zolang ik kan nakijken staat er een internet EU bundel /vakantie bundel op op mijn rekening voor 0,-. Echter vanaf het moment dat wij er gebruik van zijn gaan maken kost het 10 euro EN worden kosten van MB in het buitenland apart doorberekend. Hi heeft de bijlage duidelijk niet bekeken.
    Reactie Hi Via e-mail (Ronald) 06/06/2014 10:27 VM
    Hi Nicole,
    Bedankt voor je reactie.
    Wat zowel mijn collega via de mail als via de telefonische klantenservice hebben aangegeven is dat je zelf via een sms bericht de Hi Vakantie-bundel hebt aangevraagd. Deze bundel wordt altijd in rekening gebracht. Het is hierbij ook je eigen verantwoordelijkheid om deze bundel weer te beëindigen.
    Groeten van Hi,
    Ronald
    Klantenservice Hi* weer is er niet gekeken naar de bijlage!
    Ligjes
    Weer via mail en reactie van Hi. Weer is de bijlage niet bekeken. Weer gereageerd met bijlage.
    nav mail antw. naar Hi:
    Laatste poging.
    Jij zegt: Voor 06-23425309 is er geen bel of data-bundel aangevraad. Dan worden er geen kosten in rekening gebracht voor een bundel. Het verbruik wordt dan volledig in rekening gebracht. Dit gaat om 90MB. Hier wordt €40,66 (excl. btw) in rekening voor gebracht.Je spreekt jezelf hier tegen, vanaf december wordt er (ongevraagd? ) een hi vakantiebundel a 10,0 euro per maand afgeschreven.
    Dat strookt niet met wat je zegt.
    Ligjes
    Mijn reactie op de klacht van HI wordt niet in behandeling genomen, betreffende mail is geblokkeerd nu.Ik zal contact opnemen met de consumenten bond kijken of die voor hun leden een ingang krijgen
    Ligjes
    Ik ben het niet met u eens. U kunt niet eenzijdig lopende bundels beëindigen waar geen toestemming voor is gegeven. Graag zou ik van u zien waar en hoe wij deze bundels hebben beëindigd en waar de bevestiging is van de nieuwe bundel voor telefoonnummer 06 234**.
    Ik begrijp uw beleid dat een klant een eigen verantwoording heeft, maar de leverancier heeft wel de plicht de klant te informeren.
    Ligjes
    Ik accepteer het antwoord niet. Maar wat kan je als particulier?
    Ligjes
    Voor mijn gevoel zinloos om nog verder hier over te hebben. De starre kant van Hi laat geen enkele opening om te kijken hoe mijn probleem, zelfs maar gedeeltelijk, op te kunnen lossen. Jammer

Ligjes

Ook een klacht indienen over KPN?