KPN is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Klacht KPN: Onterechte afschrijving bundels en kosten gemaakt in het buitenland
Details
Klacht
Op twee mobiele telefoon rekeningen zijn buitenland/vakantie bundels onterecht afgeschreven en is er dataverkeer in rekening gebracht.Totaal gaat het om een bedrag van 148,92 euro
Ik heb klacht vorige week gemeld aan HI, vandaag over gebeld en krijg te horen: doen we niets aan is uw eigen verantwoording. Daar ben ik het niet mee eens, want het gaat hier niet om iets wat wij aan of uitgezet hebben.
Betreffende afdeling heeft niet de moeite genomen om echt even goed te kijken wat er aan de hand is. Vandaag klacht opnieuw geregistreerd op hi.nl
Gewenste oplossing
Ik verwacht het volledige teveel in rekening gebrachte bedrag terug.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.