Klacht KPN: Onterechte afschrijving corrigeren

Klachtnummer
# 316093
Gebruiker
Anea
Datum
2 reacties

Details

De klacht

In 2015 heb ik een correctie ontvangen op alle afgeschreven bedragen van een dienst waar ik nog akkoord mee ben gegaan... echter zit ik nu in Mn facturen te kijken en ik zie dat ze een par maanden later de boel gewoon weer hebben aangezet... hierover gebeld en nu weigeren ze het bedrag wederom te corrigeren.... ik heb niets aangevraagd en begrijp niet waar ze t lef vandaag hebben dit weer aan te zetten...

De oplossing

Correctie van de bedragen en een excuus vanuit KPN waarom ze dit weer gedaan hebben...

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Aan het Rot,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Aan het Rot,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen