Klacht KPN: Onterechte afschrijving Mobitrans Bv

Klachtnummer
# 181860
Gebruiker
Lianne
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Sinds enkele weken krijg ik een sms bericht dat er namens mobitrans Bv 5 euro wordt afgeschreven. Na mijn facturen teruggekeken te hebben ben ik er achter gekomen dat dit al zeker gebeurt sinds maart 2016. Het bedrag dat onterecht is afgeschreven is al minimaal opgelopen tot € 126,29. Ik heb hierover contact gehad met KPN maar die geven aan dat er blijkbaar een website is bezocht waarmee dit abonnement is afgeschreven en zij enkel in dienst van deze internetdienst handelen. Wel kunnen de laatste 2 maanden gecrediteerd worden. Dit is geregeld, maar vanzelfsprekend ben ik hiermee niet tevreden en wil ik het hele bedrag gecrediteerd zien.

De oplossing

Het volledige bedrag van € 126,29 terug storten.

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Weikamp,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT